Algemene verkoopvoorwaarden

#1 – Toepassingsgebied

Deze Algemene Verkoopvoorwaarden zijn, zonder beperking of voorbehoud, van toepassing op alle commerciële relaties tussen Natura Meer Ultra Pet Food en nee professionele kopers gedurende een bepaalde periode en tot het einde van het contract. De Klant is daarom verplicht deze aandachtig te lezen.

De validatie van een bestelling van een klant impliceert de aanvaarding, zonder voorbehoud, van al deze Algemene Verkoopvoorwaarden die van kracht zijn op de site https://www.ultrapremiumdirect.be op de datum van de bestelling.

#2 – Sluiting van het contract

Het contract komt tot stand op het moment dat de goederen worden besteld en betaald.

Bij het plaatsen van een bestelling verstrekt de klant onder eigen verantwoordelijkheid de volgende informatie: Naam, Voornaam, Afleveradres , Telefoonnummer en E- Adres . In geval van een fout in de formulering van de contactgegevens kan Natura Meer Ultra Pet Food niet aansprakelijk worden gesteld voor de onmogelijkheid van levering. Een overzicht van de contactgegevens en de bestelling wordt weergegeven wanneer u op “mijn winkelmandje” klikt. Na validatie van dit winkelmandje is het vervolgens mogelijk om het afleveradres en het factuuradres te bevestigen of te wijzigen. De volgende validatie brengt u naar de Betaling met vermelding van het totale bedrag van de bestelling. Na validatie en acceptatie van de betaling door de bank wordt een bevestigingsmail met een samenvatting van alle bestelgegevens (prijs, hoeveelheid, referentie, transportwijze, afleveradres, factuuradres) naar de klant gestuurd.

Bevestiging van de bestelling impliceert aanvaarding van deze verkoopvoorwaarden. Het houdt de ondertekening en aanvaarding van de uitgevoerde handelingen in. De verkoop wordt pas als definitief beschouwd nadat de Koper een e-mail ter bevestiging van de bestelling heeft verzonden.

#3 – Recht op retour

De Koper heeft, in overeenstemming met de bepalingen van artikel L221-18 van het Consumentenwetboek, een herroepingstermijn van 14 dagen vanaf de levering van de producten om deze terug te sturen naar het bedrijf NATURA PLUS ULTRA PET FOOD voor omruiling of terugbetaling, op voorwaarde dat de Koper producten worden in de originele verpakking en in perfecte staat geretourneerd. Beschadigde, bevuilde of onvolledige artikelen worden niet geretourneerd.

Om uw herroepingsrecht uit te oefenen, moet u uw besluit tot herroeping kenbaar maken:

Per post naar het adres Natura Meer Ultra Pet Food - Agropole 3 Chemin du Salyat - CS30009 - 47901 AGEN CEDEX 9
Per e-mail naar contact@ultrapremiumdirect.com
Door het bijgevoegde retourformulier terug te sturen: [download]( https://files.ultrapremiumdirect.com/pdfs/FORMULAIRE%20DE%20RETRACTATION.pdf )
De kosten voor het retourneren zijn uitsluitend de verantwoordelijkheid van de Koper. Het retourneren van producten moet vergezeld zijn van een retourformulier, aangevraagd per e-mail bij de klantenservice op contact@ultrapremiumdirect.com, en de factuur. De omruiling (afhankelijk van beschikbaarheid) of terugbetaling zal plaatsvinden binnen 10 dagen na ontvangst door het Bedrijf van de door de Koper geretourneerde artikelen.

Eventuele reserveringen of klachten wegens nee-conformiteit of zichtbare gebreken van de geleverde producten moeten per post Natura Meer Ultra Pet Food of per e-mail naar contact@ultrapremiumdirect.com worden ingediend met alle bijbehorende ondersteunende documenten. Indien deze formaliteiten niet zijn nageleefd, worden de producten beschouwd als conform en vrij van zichtbare gebreken. Er zullen geen klachten door de Bedrijf worden aanvaard. Ultra Premium Direct zal zo snel mogelijk en op eigen kosten de geleverde producten vervangen waarvan de zichtbare gebreken of het gebrek aan overeenstemming door de Koper naar behoren zijn bewezen.

Het pakket moet geretourneerd worden naar:

Natura Meer Ultra-diervoeding
Agropole 3 Chemin du Saylat
CS30009
47901 AGEN CEDEX 9

#4 – Tarieven

De prijzen van onze producten zijn uitgedrukt in euro, inclusief alle belastingen. De toegepaste prijzen zijn de prijzen die van kracht zijn op de site www.ultrapremiumdirect.be op de dag dat de bestelling wordt geplaatst. Deze prijzen zijn open en kunnen worden herzien tijdens de geldigheidsperiode, zoals aangegeven op de website van het bedrijf NATURA PLUS ULTRA PET FOOD. Er worden extra verwerkings-, verzend-, transport-, leverings- en verpakkingskosten in rekening gebracht. De producten blijven eigendom van NATURA PLUS ULTRA PET FOOD tot de volledige betaling van de prijs, ongeacht de leveringsdatum van het product.

#5 – Betaling

De prijs is contant betaalbaar, volledig op de dag dat de bestelling door de koper wordt geplaatst, door middel van beveiligde betaling per creditcard, bankoverschrijving of cheque. Natura Meer Ultra Pet Food is niet verplicht de door Koper bestelde producten te leveren indien Koper de prijs niet volledig betaalt.

Betalingen per creditcard worden bij bestelling afgeschreven.

Door de Koper gedane betalingen zijn pas definitief na daadwerkelijke incasso van de verschuldigde bedragen door de vennootschap Natura Meer Ultra Pet Food.

Bij betaling per bankcheque wordt de verkoop pas als gesloten en dus verzonden beschouwd na ontvangst en validatie van de cheque door Natura Meer Ultra Pet Food.

Natura Meer Ultra Pet Food behoudt zich het recht voor om, bij nee-naleving van de hierboven vermelde betalingsvoorwaarden, de levering van lopende bestellingen van de koper op te schorten of te annuleren.

#6 – Leveringen

Voor elke bestelling van minder dan of gelijk aan 60 euro inclusief BTW of voor elk leveringsverzoek anders dan door GLS of Mondial Relay, wordt een bijdrage in de verzendkosten in rekening gebracht.

Pakketten worden verzonden via het gekozen transportmiddel. De artikelen worden afgeleverd op het bij de bestelling opgegeven afleveradres. Voor verzending naar een Relaypunt kan het pakket, naar goeddunken van de zaakvoerder, geweigerd worden door het gekozen Relaypunt. In geval van weigering zal een ander relaispunt aan de klant worden aangeboden of rechtstreeks door de vervoerder worden gekozen vanwege de nabijheid van het oorspronkelijke adres. De verzending van de bestelling wordt op de dag van vertrek per e-mail aan de klant bevestigd, op voorwaarde dat de klant zijn e-mailadres correct heeft doorgegeven. De verzendkosten zijn voor rekening van de Klant. De leveringskosten verschijnen duidelijk op het bestelformulier vóór bevestiging door de klant, met uitzonderingen.

Als het pakket nee afgeleverd, wordt er door de vervoerder een kennisgeving van beschikbaarheid afgegeven.

Indien het pakket nee opgehaald, wordt het pakket geretourneerd aan Natura Meer Ultra Pet Food. In dit geval kan het worden teruggestuurd naar de klant, op voorwaarde dat deze nieuw de verzendkosten voor de retourzending betaalt die specifiek zijn voor elk pakket.

In geval van zichtbare gebreken bij ontvangst van het pakket, profiteert de klant van het recht op retour zoals bepaald in artikel 3. De bij het aannemen van de bestelling aangegeven termijnen worden louter ter informatie gegeven en kunnen variëren afhankelijk van de bestemming. Natura Meer Ultra Pet Food verplicht zich ervoor te zorgen dat de door Koper bestelde producten zo snel mogelijk worden geleverd. De levertijden worden uitsluitend ter informatie verstrekt en eventuele overschrijdingen kunnen geen aanleiding geven tot enige schadevergoeding, aftrek of annulering van de bestelling door de Koper. Behoudens bijzondere gevallen of onbeschikbaarheid van één of meerdere producten, worden de bestelde producten in één keer geleverd. Er wordt aangenomen dat de bezorgservice zich "onderaan het gebouw" bevindt, geen enkele vervoerder kan systematisch de bezorging op de bovenste verdiepingen garanderen.

Indien de bestelde producten echter om een ​​andere reden dan overmacht niet binnen 10 dagen na verzending zijn geleverd, kan de koop op schriftelijk verzoek van de Koper of Natura Meer Ultra Pet Food worden ontbonden. De door de Koper betaalde bedragen worden alsdan onverwijld aan hem terugbetaald, met uitsluiting van enige compensatie of inhouding.

Bestellingen worden verwerkt van maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van dagen . Alle bestellingen die vóór 13.00 uur zijn geplaatst, worden dezelfde dag verzonden, daarna wordt de verzending pas de volgende werkdag uitgevoerd (maandag voor bestellingen vanaf Vrijdag 13.00 uur).

De voorbereiding van uw bestelling en de gemiddelde levertijd bedragen 48 uur (dagen ).

#7 – De bestelling ontvangen

Na ontvangst van uw bestelling, voordat u de handtekening van de vervoerder tekent, pakt u uw product uit en controleert u het in het bijzijn van de bezorger, zelfs als de verpakking intact is.

Teken niet onder druk van de bezorger. Bent u het er niet mee eens, vermeld dan de reden op de afleverbon: “de bezorger wilde niet aanwezig zijn bij het uitpakken tijdens inspectie van het pakket”. Dit is uw recht en uw enige protestmogelijkheid bij schade.

De geldige reserveringen die gebruikt kunnen worden om vervanging van het product te verkrijgen zijn:

  • In het geval van “X” beschadigde tassen noteer “X tassen opengescheurd en geweigerd”

  • Als er “X”-zakken ontbreken, noteer dan “X-zakken ontbreken”

De vermelding “onder voorbehoud van uitpakken” is geen geldig voorbehoud en staat niet toe dat het product wordt vervangen.

Indien er op de leveringsbon een voorbehoud is gemaakt, kunt u onze klantenservice hiervan op de hoogte stellen via e-mail op contact@ultrapremiumdirect.be, die verantwoordelijk is voor het openen van een klachtendossier bij de vervoerder.

#8 – Gegevensbescherming

Gegevensverzameling en -gebruik

Wij verzamelen informatie over u om uw bestellingen te verwerken en u de best mogelijke service te bieden. De persoonlijke gegevens die u ons verstrekt, worden niet doorgegeven aan nee derden buiten het bedrijf. Bovendien moeten we ze doorgeven aan onze goedgekeurde bezorgpartners om uw bestelling uit te voeren.

De verwerking van de informatie meegedeeld via de site www.ultrapremiumdirect.be, met inbegrip van het beheer van de e-mailadressen van de gebruikers van de site, was het voorwerp van een aangifte bij de CNIL op 02/10/2014, geregistreerd onder nummer 1741436. De Koper heeft, in overeenstemming met de geldende nationale en Europese regelgeving, een recht op permanente toegang, wijziging, rectificatie en verzet tegen de informatie op betreft.

Natura Meer Ultra Pet Food stuurt u, na uw akkoord, productinformatie en advertenties per post of e-mail naar de adressen die u bij uw bestelling heeft opgegeven. U kunt op elk moment verzoeken om de verwerking en het gebruik van uw persoonlijke gegevens voor reclamedoeleinden stop te zetten, rechtstreeks in uw klantengedeelte of door op de afmeldlink te klikken die in elk commercieel bericht aanwezig is.

Recht op toegang, wijziging en verwijdering van uw persoonsgegevens

In overeenstemming met de toepasselijke wet nr. 78-17 van 6 januari 1978 met betrekking tot gegevensverwerking, bestanden en vrijheden, zoals gewijzigd op 6 augustus 2004, beschikt u over een recht op toegang, wijziging, rectificatie en verwijdering van informatie die u betreft . Daarnaast heeft u het recht om, om legitieme redenen, bezwaar te maken tegen de verwerking van deze gegevens. U kunt deze rechten uitoefenen of rechtstreeks bij de klantenservice een papieren kopie van uw gegevens opvragen:

Natura Meer Ultra-diervoeding
Agropole 3 Chemin du Saylat
CS30009
47901 AGEN CEDEX 9

#9 – Koekjes

Bij het raadplegen van de site www.ultrapremiumdirect.be worden er koekjes op de computer, mobiel of tablet van de gebruiker geplaatst.

Wat zijn cookies?

Een cookie is een tekstbestand dat wordt geplaatst wanneer u een site bezoekt of een advertentie bekijkt. Het doel ervan is om informatie te verzamelen over uw surfgedrag en om u diensten te sturen die zijn aangepast aan uw terminal, om uw surfervaring te verbeteren. Dit is onder andere de reden waarom wij koekjes gebruiken, bijvoorbeeld om u te identificeren en toegang te krijgen tot uw account.

Voor meer informatie over het gebruik en beheer van koekjes kan de Gebruiker het onderdeel “[COOKIES](/pagina/ koekjes/)” raadplegen.

#10 – Producten

De aangeboden producten voldoen aan de huidige Franse wetgeving. Ze worden geproduceerd en op de markt gebracht door het bedrijf Natura Meer Ultra Pet Food.

De foto's van de producten hebben geen contractueel karakter, noch het precieze gewicht van de verpakking, die leveranciers kunnen aanpassen aan veranderingen in het assortiment.

Natura Meer Ultra Pet Food behoudt zich het recht voor om op elk moment en zonder voorafgaande kennisgeving producten toe te voegen aan of te verwijderen uit de catalogus.

#11 – Klantenservice

Voor alle informatie staat onze klantenservice tot uw beschikking:

  • Maandag tot en met vrijdag van 9.00 tot 18.00 uur op +33 5 64 25 03 08 (alleen de prijs van een lokaal gesprek vanaf een vaste lijn in Frankrijk )

  • Of per e-mail via het contactformulier of door te schrijven naar contact@ultrapremiumdirect.com

12 – Intellectueel eigendom

De inhoud van de site, beschermd door de Franse en internationale wetten met betrekking tot intellectuele eigendom, is eigendom van Natura Meer Ultra Pet Food. Elke gehele of gedeeltelijke reproductie van deze inhoud is ten strengste verboden en kan een misdrijf van namaak vormen. Alle beelden en foto's die zichtbaar zijn op de Site, en in het bijzonder die welke de Producten, zijn noodzakelijkerwijs beschermd door het auteursrecht en alle andere intellectuele eigendomsrechten en behoren toe aan de Verkoper of aan derden die Natura Meer Ultra Pet Food toestemming hebben gegeven om ze te exploiteren. Elke reproductie en/of exploitatie van welke aard dan ook, zonder toestemming, van de genoemde beelden of foto's weergegeven op de Site zal onderworpen zijn aan vervolging.

#13 – Toepasselijk recht

De Algemene Verkoopvoorwaarden worden beheerst door het Franse recht, zelfs als de levering plaatsvindt in een ander land dan Frankrijk. Bijgevolg zal in geval van een geschil het toegepaste recht het recht zijn van het land waar het bedrijf zijn hoofdzetel heeft.

In geval van een geschil dat zou kunnen voortvloeien uit deze voorwaarden en het gebruik van de site, zullen de bepalingen van deze voorwaarden bij voorrang van toepassing zijn, en indien deze voorwaarden geen relevante bepaling bevatten, zal de Franse wetgeving van toepassing zijn. Elk geschil dat voortvloeit uit of verband houdt met deze voorwaarden en het gebruik van de site zal worden voorgelegd aan de bevoegde Franse rechtbanken.

Bovendien krijgt de klant de garantie dat hij effectief een beroep kan doen op een consumentenbemiddelingssysteem, met name via de [FEVAD]-bemiddelaar ( https://www.mediateurfevad.fr/ ).

#14 – Eigendomsoverdracht – Overdracht van risico’s

De eigendomsoverdracht van Natura Meer Ultra Pet Food-producten vindt plaats na betaling op onze rekening van de bestelling waaruit de overeenkomst tussen de partijen over het product (de producten) en de prijs blijkt, ongeacht de datum van betaling en levering.

#15 – Abonnement

HEEFT. Deze Algemene Voorwaarden van Artikel 15 – Abonnement informeren u over de algemene verkoopvoorwaarden waarin Natura Meer Ultra Pet Food een terugkerende abonnement aanbiedt (hierna Dienst genoemd) waarmee de Klant regelmatig en automatisch voedingsproducten voor zijn of haar klanten kan ontvangen. honden.

B. De bestelling van de klant onder het abonnement wordt verwerkt zoals elke andere bestelling.

Er worden geen goederen geretourneerd in het kader van het abonnement, tenzij er sprake is van een leveringsfout waarvoor de Verkoper verantwoordelijk zou worden geacht.

C. Voordelen van het abonnement

Alle bestellingen die via het abonnement worden geplaatst, krijgen korting op de catalogusprijs van het artikel. Het kortingspercentage dat van toepassing is op een product bedraagt ​​10%

Bij het abonneren bepaalt de klant het type of de soorten producten die hij wenst te ontvangen. Tevens bepaalt hij de bezorgfrequentie en/of de data waarop hij bezorgd wil worden.

D. Betaalmethode, kosten en verlenging

De klant betaalt voor de eerste bestelling wanneer hij zich abonneert op het abonnement.

Alleen creditcards worden geaccepteerd als betaalmiddel voor bestellingen die via het abonnement zijn geplaatst. De betaling voor elke bestelling wordt afgeschreven van de creditcard die door de klant is geregistreerd bij registratie voor het abonnement. De verkoper krijgt echter nooit toegang tot de bankgegevens van de klant. Een derde partij (Atos voor Bedrijf Générale) zal verantwoordelijk zijn voor het coderen van deze gegevens om deze volledig veilig te maken.

Als de creditcard op enig moment tijdens de abonnement ongeldig wordt, of als de betaling om een ​​andere reden wordt geweigerd, stuurt de verkoper een e-mail naar de klant op het adres dat aan het klantaccount is gekoppeld, waarin wordt aangegeven dat het abonnement is afgesloten. onderbroken en wordt de klant gevraagd zijn betalingsgegevens bij te werken. Het abonnement wordt opgeschort en er worden geen nieuwe bestellingen verwerkt of verzonden totdat deze informatie is bijgewerkt. Indien één maand na het betalingsincident de Betaling niet zijn bijgewerkt, wordt het abonnement opgezegd.

Er zijn geen kosten verbonden aan deelname aan een abonnement. Enkel de prijs van de bestelde producten en de transportbijdrage zijn verschuldigd.

Het abonnement is een contract van onbepaalde duur, inclusief een verbintenis tot ontvangst van 2 leveringen. Zodra deze verbintenis is nagekomen, heeft de klant de mogelijkheid om zijn contract te beëindigen op eenvoudig verzoek door zich te abonnement op @ultrapremiumdirect.com of per telefoon op +33 5 64 25 03 08.

E. Levering

De keuze van de bezorgmethode wordt gemaakt bij inschrijving op het abonnement. Het is niet mogelijk om de bezorgmethode achteraf via het klantaccount te wijzigen. De klant kan echter contact opnemen met de klantenservice op het abonnement@ultrapremiumdirect.com om deze mogelijkheid van geval tot geval te bestuderen.
De klant kan binnen 7 dagen vóór de geplande verzending de bezorgdag en/of bezorgdatum wijzigen. Om dit te doen, stuurt u eenvoudig een e-mail naar het abonnement@ultrapremiumdirect.com met vermelding van uw bestelreferentie en uw contactgegevens. Elke aanvraag buiten deze termijn kan om logistieke redenen niet in aanmerking worden genomen.

F. Beëindiging op initiatief van de klant, opzegging en aanpassing van het abonnement.

Elk verzoek tot beëindiging moet per e-mail worden ingediend op het abonnement@ultrapremiumdirect.com.

De klant ontvangt 1 week voor elke verzending een e-mail met daarin de datum van de volgende verzending en de inhoud van zijn bestelling. Hij ontvangt een nieuwe e-mail 4 dagen vóór verzending, wat de laatste dag is om wijzigingen aan te brengen. Na deze datum zijn deze niet meer mogelijk. Hij heeft dus een periode voordat hij zijn bestelling verzendt om wijzigingen aan te vragen of de verzenddatum te wijzigen. Dit proces kunt u uitvoeren door op de e-mail te reageren, of rechtstreeks in het gedeelte ‘ Mijn abonnementen ’ van uw klantaccount.

De klant heeft de mogelijkheid om zijn abonnement op te zeggen of te wijzigen via e- abonnement@ultrapremiumdirect.com vanaf het moment dat de 2 verplichte leveringen zijn ontvangen. Opzegging van het abonnement is onderworpen aan een opzegtermijn van 7 dagen , waarin de klant aansprakelijk blijft voor de naar hem verzonden bestellingen. Bestellingen die tijdens deze kennisgeving gepland en/of reeds verzonden zijn, kunnen niet worden terugbetaald.

Hoewel het heel goed mogelijk is om de verzendfrequentie te wijzigen naarmate het abonnement vordert, mag deze de duur van 5 maand niet overschrijden.

G. Beperking van aansprakelijkheid

Naast de andere beperkingen en uitsluitingen die zijn opgenomen in de Algemene Verkoopvoorwaarden, zijn wij, of onze directeuren, functionarissen, werknemers, agenten of andere vertegenwoordigers, in geen geval aansprakelijk voor enige gevolgschade die voortvloeit uit of verband houdt met uw abonnement op de programma' abonnement. Onze totale contractuele aansprakelijkheid zal niet hoger zijn dan het bedrag van alle betalingen met betrekking tot uw abonnement op het abonnement die u daadwerkelijk tijdens uw abonnement doet. Deze aansprakelijkheidsbeperking is van toepassing voor zover toegestaan ​​door de wet en blijft van kracht na elke annulering of beëindiging van uw abonnement of deelname aan het Programma.